helvetet på jorden

Helvetet på jorden idag.
Bakfyllan är ett faktum. Kan inte lämna soffan. Ett under att jag lyckades släpa mig en meter från sängen till soffan istället. Klockan är halv 8 på kvällen och jag kunde äntligen resa mig upp. Huvudet bultade frenetiskt när jag vaknade och jag spydde igår. Urs. Det gick inte riktigt som planerat med andra ord... Och faktumet kvarstår att jag inte drack så helvetiskt mycket heller, inte så jag förtjänade den här efterslängen. Med bakfyllan kommer också ångesten och lätt efterblivenhet (om det finns något som heter så...). Jag vill typ dö, den känslan är skavande och äckligt verklig. Helvete vad ruttet allt känns, hoppas på morgondagen istället. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0