Veckan som gått...

Idag känner jag mig sådär skönt odramatisk. Jag tror det är något alla mina vänner/kollegor etc. uppskattar. Jag kan känna att det blir lite för mycket av mig själv ibland.

Tänkte berätta lite om senaste tiden. Eller nej förresten, jag pallar nog inte, bara lite. Det var ju personalfest förra helgen och jag älskar personalfester för dom spårar alltid ur. Det vet ju alla. På mitt jobb är vi allt mellan 18 och 63 (?) och det kan inte annat än bli kul. Fan vad roligt det var, men det värsta är att det dröjer så långt till nästa gång... Jag blev kalasfull men jag var även lite bakfull så jag kunde kontrollera mig rätt hyffsat. Förutom när jag bet Anders i nacken två ggr och sa att jag var Robert Pattinson(...) och när jag entrade karaoken. Meddelade runt kl 20 att jag absolut inte tänker sjunga, inte en chans i världen. Kl 21 sjöng jag för fulla muggar och vandaliserade låt efter låt. Men jag höll mig till öl hela kvällen, för annars vet jag hur det går. Lyxade till det lite dock genom att sticka ner ett sugrör i burken. Exotic!

På söndagen hade jag lite kalas för mig själv med min släkt. Fick lite allt möjligt bra. En ny iPod (min gamla gav upp nere på Bali..), en väckarklocka (det enda jag faktiskt önskade mig), lite presentkort, pengar, blommor... det vanliga. Hade det jävligt fint helt enkelt.

Jag har inte en blekaste aning om vart jag varit i början på veckan men jag vet att jag klippte mig i måndags och jag blev inte så jävla nöjd till en början (jag grät) men jag tror jag börjar vänja mig vid Victoria Beckham-frillan. No split ends at least!

Sen gjorde jag väl mest ingenting utan bara inväntade IGÅR!
Igår fyllde jag 23 och uppmärksammade alla i god tid så att ingen skulle missa det. Fick en helt otroligt, fantasiskt och underbar uppvaktning! Facebook notefications blippade och bloppade hela dagen och mobilen lika så! Vaknade med hela 8 SMS som låg och väntade. I just love the attention!

På kvällen bjöd S mig på mat, kungligt! Sen tittade vi på världeshistoriens sämsta film alla kategorier, jag skrattade så jag grät åt eländet.

Idag kom Pellan in med sin present. En tavla som hon själv ritat med div. saker på som man kan förknippa mig med. Jag älskar den! Meddelade innan min födelsedag att jag bara tar emot presenter i natura(alt. en öl på krogen) men jag måste tillägga att numera kreaktiva presenter i alla former också välkomnas med öppna armar.

Idag har jag även tyckt att dagen gått alldeles för långsamt. Till råga på det så hade jag verkligen alla muppkunder Fruängen kan erbjuda på typ 1 h i kassan. Mupparnas mupp-elit, I can tell! Fyfan vilka jävla puckon det finns, jag blev ju helt slut i huvudet. Hade varit skönare om dom kunde spridas ut under en hel arbetsdag istället. Hur fan orkar folk julstressa redan nu? För jag vet att det är det som är problemet. Snart börjar helvetet, jag räknar ner. Posten = julfrimärken, skicka paket osv. Vi fick in ett par pall idag med en mysig julbeställning på 350 000. ENDAST postrelaterat. Can't wait! :/

Nu har jag bara en fantastisk fredag att se fram emot. Känner peppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0