Halsning fran Gili Trawangan

Sitter pa ett internetcafe pa Gili Trawangan. Stannade upp pa vagen ner till beachen, varmen ar ganska pafrestande har ute. Det ar varmare an pa Bali. Gilioarna tillhor Lombok och inte Bali. Haromdagen simmade det en en meter lang svart orm under P:s fotter. Jag dog. Visste inte att det fanns ormar i vattnet. Helvete vilken traumatisk upplevelse, ville typ inte bada efter det men eftersom det ar sa varmt sa har man inget val. Var pa snorkeltur for nagon dag sen. Precis dar vi stannade simmade det aterigen en orm under baten (vi akte glasbottenbat) sa det blev ingen snorkling for mig den dagen. som tur ar snorklade jag nar vi besokte en annan o som heter Lembongan, sa jag har i alla fall gjort det en gang.

Pa tisdag aker vi tillbaka till Bali och Kuta for att tillbringa de sista dagarna innan vi aker hem till Sverige igen. Resan hem borjar pa fredag och vi ar hemma pa lordag mitt pa dagen. Vi hors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0