hoppla

Har inte tagit en ridtur på min häst på 1,5 år, men i måndags hände det! Känns ganska befriande att kliva över tröskeln. Alla som känner mig vet att hästen är sjuk för jämnan men det har inte varit omöjligt att rida på henne. En annan tjej har ridit 2 dagar i veckan i flera månader nu, det är bara jag som fegat ur. Jag vet inte varför, jag är egentligen inte rädd. Har bara inte klarat av det (psyket, jippi!). Det var hur mysigt som helst, såg en älg också, men den var snäll.

Igår efter stallbesöket åt jag lasagne med pappa och sen tittade jag på O.C. med V så långt in på natten (eftersom det är omöjligt att stänga av när man väl börjat) att jag var tvungen att krascha hemma hos henne. Var lagom fräsch när jag kom till jobbet idag och självklart kom rätt person in och handlade just idag. F U C K !

Annars har det inte hänt så mycket. Jag har slutat vara så fucked up som jag var ett par veckor. Man vet aldrig när man får återfall, men just nu är jag ofarlig. Fick ett ryck här om dagen och tvingade S att hjälpa mig att flytta sängen, så idag har jag fortsatt. Packat upp sista flyttlådorna (eh... ja jag vet. Grattis!) Flyttat runt lite möbler, bytt lakan, diskat, städat i princip överallt. Har städat så jävla länge nu att jag är helt slut. Glömde totalt bort att äta middag, men jag är inte hungrig så det spelar inte så stor roll. Har ställt allt som ska återvinnas och slängas mitt framför ytterdörren så jag omöjligt att glömma att ta med grejerna i morgon bitti. Så nu ska jag bara städa mig själv, sen är det helt klart!

På fredag är det förhoppningsvis utgång med lite bruds. Fram tills dess är det bara jobb morgon till kväll. Så det är det jag ska fokusera på nu, samt sova och att inte dricka öl. Nykter två kvällar i rad nu. Exciting.


Hittade även min mössa häromdagen, det firade
jag med att se lite stöddig(läs: trött, sliten,
död etc.) ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0