På väg

Nu börjar jag mentalt flyga över Ryssland. Det börjar dra ihop sig och mina nerver kryper nu inte bara utanpå min kropp, dom böjar även krypa iväg. Herregud jag måste samla mig.

Helgen. Ja... Torsdag ska vi inte prata om. Fredag. Jobbade ett kort kvällspass på jobbet sen slöt jag upp med hela Baligänget. Jocke, Fia, P, Fred och Tessan. Vi drack lite öl och snackade skit och jag gjorde varma mackor. Alla tacklade av och jag och P höll ut längst som vanligt. Fred sov med katten på sig och sen tog de en taxi hem halv 4. Jag var pruttfull och Fia fick verkligen släpa upp mig på lördag morgon(eh... kl 12) och vi drog till mina hoods. Jag guidade mitt jobb och mitt hem sen stack vi till Skäris och handlade lite. Jag handlade allt jag inte behövde och hittade inget jag skulle ha behövt. Som vanligt helt enkelt. På kvällen hämtade Linda oss och vi åkte på födelsedagsfest. Åt så mycket mat att jag var tvungen till att neka utgång och det vet ju alla att det inte är likt mig. Var väl hemma vid 12 på natten och däckade på soffan till UFC och vaknade 12 timmar senare. Jag har sovit rekordmycket den här helgen. Det är ju inget negativt men ca 10-12 timmar varje natt? Jag brukar sova typ 4 i vanliga fall.

Idag har jag slappat och tittat på film med P och Fred. Har avverkat Twilight nu, den var bra! Ser fram emot kommande filmer. Vi tittade också på Boat Trip, haha, jaaa... och lite Dirty Sanchez. Sen fick jag blåsa i Poliskontroll för fjärde gången på de två år jag haft mitt körkort. Olycksfågel på den fronten är ju rätt uppenbart nu.

Imorgon blir det frissan och lite ponnyridning. SEN måste jag verkligen börja styra upp min packning och ipod. Jag är nervös. Sjukt nervös.



How I feel about you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0