Testamente

Jag tänkte packa idag men istället har jag tittat på film (Häxor) och nu kom jag på att jag måste skriva ett testamente ifall jag dör i min värsta skräck, en flygolycka.



Hästen. Anastasja och mamma/pappa får delad vårdnad.

Bilen. Anastasja får bilen för hon har körkort men ingen bil.

Pengarna. Ska delas mellan Veronica, Sara och Anastasja.

Datorn. Veronica får den tror jag.

Min OC-box skänker jag till Veronica för jag tror ingen annan vill ha den. Haha.

Mina hemliga papper och anteckningar som ligger i lådor på vinden i Tullinge får Anastasja, för jag är övertygad om att hon är mest intresserad av dem (och är den enda som vet om dem fram tills nu då, haha).

Alla lösa prylar som cd-skivor, filmer och kläder som har ett andrahandsvärde ska säljas och alla pengar ska skänkas till välgörenhet(naaaw!).


Sen har jag nog ingenting mer som är utav värde.

Alla får komma på begravningen och låtar som skall spelas är Nouvelle Vague - Too drunk to fuck, Moldy Peaches - Steak for chicken, Bran Van 3000 - Drinking in LA, Latin Kings - Botkyrka Stylee, LP - Wasted, Glasvegas - It's my own cheating heart that makes me cry och sist men inte minst Lady Gaga - Paparazzi.

Kommentarer
Postat av: Pello

Ser ut som om du håller dina nerver i styr Elena.



Man behöver väl inte packa massor men nån form av packning måste man ju ändå trycka ner och jag har verkligen inte motivation till att göra det.... hatar att packa!!!=)

2009-09-16 @ 10:24:55
URL: http://peltes.blogg.se/
Postat av: Stasse

Åh, tacka så mücket. Jag ska vårda dina juveler ömt.

Du är rolig.

<3

2009-09-16 @ 11:04:39
Postat av: elina

Vi får se hur det går ;)

2009-09-16 @ 12:30:32
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: lego

FETT, CASH! tack! kan vi inte ha en repitition på din begravning först innan du dör så du oxå kan vara med och se och höra allt?!

2009-09-20 @ 23:34:09
Postat av: V

Åh, fint. Jag gillar Saras idé. Genrep tack! Vi kör det när du kommit hem igen :D



ps. Typ en vecka kvar tills du kommer hem, lovely. Jag längtar!

2009-10-10 @ 17:11:51
Postat av: elina

Genrep... HAHAHAHHA

2009-10-18 @ 11:52:53
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0