<3

Jag har inte haft tid att blogga. Har knappt sett min egen dator, säng eller hem. Det är så bökigt att vara hemma när målaren är här. När jag väl har tid så har jag ingen ork/lust.

Har förbannat mycket att göra inför min resa till Bali som sker om ganska exakt en vecka. Jag orkar inte rabbla upp allt men jag ska hinna med en jävla massa saker och jag jobbar varje dag fram till tisdag, två jobb har jag dessutom. Svettigt värre.

Mår lite illa över det mesta just nu. Känner mig glad men samtidigt ledsen. Känner en stor sorg över vissa f.d. vänner och även en stor sorg rent allmänt pga snedsteg och förvirring. Jag är inte sådär jättenöjd på det sociala planet. Men jag har sörjt vissa förluster ganska länge nu och jag kommer inte sörja för evigt. Men tillsvidare får jag väl lyssna på It's a heartache med Bonnie Tyler på repeat eller nåt. Rensa ut systemet och sen kila vidare. Okej, nu vet man inte om jag var ironisk eller inte. Haha. De som känner mig vet ;)

Har även rört till det i grytan för min egen del. Mår inte dåligt av det men att vara förvirrad är inte min cup of tea.

Önskar lite mer kärlek än hat till världen och jag tackar&bockar till de vänner som älskar mig ovillkorligt. Villkorslös kärlek är det finaste som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0