magen

Ja min mage är ett mysterium, fortfarande lite spökande där inne. Så det gjorde ju inte saken bättre att jag råkade dricka diskmedel idag. Det är ingenting jag kan rekomendera! Dessutom har jag fått typ kroniskt näsblod i ena näsborren. Sen var det en till dålig sak idag och det är att jag skulle packa ikväll men somnade och sov antalet onödiga timmar! Ska börja packa nu istället och kommer inte kunna somna i natt. 1 dag kvar på jobbet sen sticker jag till Västerås för att hänga med Dennis så länge som möjligt till Fia slutar jobbet, sen sticker vi till Dalarna och jag är internetlös i ca 10 dagar. Längtar så sjukt mycket, bara ett helvetetiskt tiotimmarspass imorn sen är jag ledig! Fiskespöt ska med och bikinin men det ser grått ut om jag ska vara ärlig. Men vad gör det? Det här kommer bli den bästa sommaren, vet det på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0