Fortfarande sjuk...

Ligger inlindad i en filt och tittar på lite EM-fotboll. Och som jag skrattar hysteriskt just nu. EM-magasinet (programmet efter båda matcherna) vilken skandal! Sämsta skiten, dålig programledare, dåliga kommentarer, dåliga klipp, ALLT är värdelöst och till råga på det, Patrik Ekwall! Jag tror jag skrattar ihjäl mig! Bojan pratar som en högstadieelev från förorten blandat med onödiga svordomar (kanske rätt klassiskt beskriver majoriteten av förortkidsens tugg). Inget ont om förorten, jag är själv uppväxt i en, Botkyrka! Lotta Schelin fnittrar likt en liten skoltjej och mickarna är beklädda med en helt enorm grå tuss som täcker halva ansiktena! Ingenting, verkligen ingenting fungerar, eller är bra. Jag är inte frustrerad, jag får mig ett gott gapskratt! Över lag så är allt runt fotbollen så fruktansvärt patetiskt och överflödigt. Undra hur många sjukskrivningar det kommer vara de närmsta veckorna på alla arbetsplatser?

Fotbolls-EM 2008 is here.

Kommentarer
Postat av: Lisa

krya på dig!

2008-06-08 @ 00:05:01
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0