JAG HAR...

Jag har varit sjuk mycket senaste tiden och allt har varit så turbulent att jag inte hunnit vara någonting på internet. "vad du är sjuk ofta.." JA, jag vet men det är för att min kropp utsatts för påfrestningar utan dess like senaste året som jag aldrig behövt dras med tidigare. Jag har varit sjuk av och till i princip hela året tack vare sviter från förra. Men skrattar bäst som skrattar sist för snart är jag en pigg mört igen, en sådan som jag brukar vara annars! (mjo....)

Jag har laddat ner "Min stora kärlek" som också gick på 6:an ikväll. Men jag ska se den så fort jag skrivit klart det här. Hur har jag kunnat låta bli, struntar i om den är bra eller ej, Gwyneth mi big love är ju med. Jag har till och med en egen mapp till henne på datorn. <3



Jag är arg för att jag INTE HAR lyckats få in en helg med resa till Lima på hela maj och inte heller juni. Jag kommer inte ha möjlighet att åka dit förrän 12 juli, det gör mig bitter om något. Jag älskar Lima, det är mitt absoluta favoritställe. Det må vara en liten byhåla, men det är världens bästa. Visste du att Sixten Jernberg faktiskt bor där tex?

Jag har varit på utbilding för postombud i Tomtboda, Västra skogen. Faktum är att utan att skryta så visste jag flera gånger mer än de som höll i utbildningen och jag fick agera lärare till andra kursdeltagare. Och jag vet absolut inte allting, långt ifrån. Det är faktiskt himla luriga regler när det gäller att skicka och hämta hos postombuden. Men ska du någon gång skicka ett paket eller brev eller liknande, säg bara till så hjälper jag till!

Jag har skaffat mig ett riktigt Visakort, inte ett bankort Visa, ett RIKTIGT! Nu kan jag äntligen handla som noramalt folk och på KREDIT om jag vill, fantastiskt. Mitt bankkort från 1300-talet är nu historia.

Jag har en sjuk häst som står i sin box i ett tomt stall, jag har ångest upp över öronen, blir hon inte frisk blir inte jag heller någonsin frisk igen. Men jag anar dåligt, jag anar mycket dåligt. Min tur försvann ju för länge sen. Det har bara gått utför sen den där dagen i januari för över 2 år sen. Det kommer kanske aldrig vända, det kanske tar slut här och nu, jag försöker börja vänja mig vid tanken. Jag har inget val.

Jag har dessutom världens finaste vän som ska fixa "min" parfym till mig för ett mycket billigare pris, jag är evigt tacksam. Tack kompis!

Nu är det snart midsommar och den ska firas i Låtsaslandet. Kommande helg ska firas med bra och fina vänner från Ica, det blir öl och fotboll. Äntligen är det roligt med fotboll igen.

Dags för Gwyneth, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0