Åh!

Jag hittade 2 fina kjolar och massa andra kläder som jag bara MÅSTE beställa mycket snart. Är sjukt taggad på lite klädshopping via internet, det är ju lite omständigt men också rätt skönt. Får väl helt enkelt börja inse att plaggen som hänger i garderoben och mer eller mindre också luktar garderob aldrig kommer att gå att trä på igen. Man tror verkligen man ska gå ner dedär kilona någon gång, men nu är väl dags att inse, det kommer inte ske! Fram med pluskan.

Jag har lite lätta tvångstankar på ansiktsbok har jag märkt, jag får verkligen dåligt samvete om jag inte svarar på alla wallposts jag fått inom 1 dygn. Jag kan alltså svara trots att jag diskuterar med människan samtididgt på msn, sjukt onödigt, jag vet. Men det är jag, inte ni!

Upptäckte att varje helg fram till juli i princip är uppbokad. Helt sjukt, förstår inte hur jag lyckas! Alltså inte alltid både fredag och lördag men åtminstone en av dagarna.

David var inne på posten idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0