Statuscheck

Har inte skrivit så mycket allmänt senaste tiden, jag vet. Men nu ska jag försöka, blir sånt gnäll (på VISSA!) när jag inte uppdaterar med jämna mellanrum.

Jag blev lite sliten efter ytterligare en helg med stor fest. Det har blivit mycket nu på slutet. Lite för mycket av det goda kanske. Har haft riktigt ont i nacken den här veckan, vilket förmodligen beror på att jag gör det jag gör nu väldigt ofta; ligger i sängen med laptopen på magen. Får väl skylla mig själv antar jag. Har verkligen längtat till massagen idag så nu är jag lite bättre. Vi har friskvård på jobbet, 30 min massage varannan vecka och det är så himla BRA! Tack jobbet.

Den här helgen hade jag ingenting inplanerat, så otroligt skönt. Men tjii fick jag, för på lördag blir det en liten resa till Valdemarsvik t/r. Ska hämta vår nya familjemedlem! Saknaden efter Maja (kaninen) har varit påtaglig här i hemmet, så nu ska vi reda ut sorgen i våra hjärtan med en ny liten kärlek. På Maja's favoritplats står nu mammas gympaskor och jag hoppar verkligen till varje gång jag ser dom för jag tror fortfarande att det är Maja. Men Maja finns inte längre, visserligen ligger hon i frysboxen på vinden men det räknas inte, alla förstår vart jag vill komma. Pappa är nog den som har tagit det hårdast med förlusten av henne, så när vi avklarat vid middagsbordet att vi alla var överrens ringde han 10 sekunder senare. På lördag kommer hon den lilla, rara kissekatten vid namn Selma!





Jag är inte alls säker om det är den svarta kissen på bilderna. Men jag vet att hon är svart och lite grå och den nedre bilden tycker jag stämmer ganska bra på den beskrivningen! Den övre är jag lite mer osäker på. Men det är säkert hon <3
(lånade bilderna från Emmas facebookalbum)

Kommentarer
Postat av: Anna

åååh, kisse!!!



Visste inte att din kanin gått bort. :(

Jag har aldrig riktig gillat gnagare eller kaniner, men så var jag hemma hos min lillasyster och fick låna hennes marsvin... åh jösses vad man FÖLL!! den låg helt stilla och bara kuttrade på mitt bröst! <3

2008-11-27 @ 11:06:43
Postat av: elina

Ja lilla lilla kissen!

Marsvin har jag aldrig haft... Men hamstrar och kaniner! Massor av dom dessutom!

2008-11-27 @ 23:03:31
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

så himla mysigt med djur!! Jag skulle gärna ha en av varje, men kanin måste nog nån övertyga mig om ändå... :P Jag har bara dålig erfarenhet av deras klor. ;)

2008-11-28 @ 10:25:36
Postat av: Emma

aaw, vilka söta!



jag älskar verkligen djur, skulle inte överleva utan mina kissar. mina föräldrars katt var tvungen att avlivas i förrgår för hon hade cancer, jag saknar henne hemskt mycket redan.

2008-11-28 @ 21:01:37
URL: http://ohglory.blogg.se/
Postat av: elina

och nu får jag en liten kisse. IMORN! läääängtar!

2008-11-28 @ 21:50:21
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: lego

FY FAN va söta! hihi! Jag kommer och leker med den jag med om jag får!

2008-12-01 @ 12:40:24
Postat av: elina

JAAAAAAA!

2008-12-01 @ 15:27:27
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0