WOhO!

Nyss hemkommen från en liten återträff med några från mitt gamla jobb på ICA. Vi har sjungit Singstar (till och med jag sjöng EN låt!) och ätit god mat och druckit lite alkoholhaltig dryck. Sen stack vi till stan för att mötas av århundrades kö (vilket i och för sig alltid förekommer) till Golden Hits så vi knallade ner längre ner på Kungsgatan och svängde in på Blue Moon Bar. Det var väl helt okej men jag är lite förkyld så jag var inte i mitt esse. Såg lite halvmediokra kändisar på sturis och sen tog vi en stortaxi hem. Taxichauffören var himla rolig. Man förväntarsig inte att bli kallad för madame, men det berodde på att min halsduk tillverkats till huckle pga rådande nederbörd. Invandrarchaffisen ler stort och drar igång Abba på högsta volym och jag hänger på i munter sång. Jag tror dock att jag var den enda i sällskapet som uppskattade det hela, hehe. Jag menar, Agnetha Fältskog är min drömkvinna! Det är alltid rät tillfälle för lite Agnetha, ALLTID. Fan vilken bra taxiresa! Nu ligger jag i min säng och är inte längre trött. Ska kolla klart på andra halvan av en film och sen knyta mig trots allt. Jag kommer tyvärr inte bjuda på några egna kort från kvällen för jag glömde visst fotografera. Däremot förväntar jag mig lite kort från Annas mobiltelefon. Hosta fram korten nu snälla, rara och söta Anna. Jag vill se söndagsbilderna, inga måndagsexemplar. Finurligt intern.


Agnetha, du är mitt allt! Din röst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå!! Bilderna kommer strax.. :D



superkul igår!! Vill göra IGEEEEN!! :D

2008-11-09 @ 12:58:59
Postat av: elina

skyyynda! :D

2008-11-09 @ 13:11:29
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Agneta är helt fantastisk!



Här är länken till den där hästen jag pratade om. Blandade ihop den med en annan så den är faktiskt lite liten för mig tycker jag...

http://equippa.se/AdvertDetail.aspx?AdvertId=5457522

2008-11-09 @ 15:53:25
Postat av: Linda

Den här är också fin. :)

http://equippa.se/AdvertDetail.aspx?AdvertId=5450025

2008-11-09 @ 17:34:57
Postat av: elina

ja 160 kanske skulle vara lagom till mig egentligen... Jag skulle så jävla gärna vilja ha en PRE! Men inte så länge jag har Silica...



Den andra hade lite lustig kroppsform, såg bättre ut den första tycker jag. :)

2008-11-09 @ 18:07:08
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Nä, man kan ju inte ha två hästar. :) Äh, du som är längre än mig borde ju ha en stor häst på 165-170 iaf, du får köpa en korsning PRE/Dinosaurie. ;)

2008-11-09 @ 22:50:37
Postat av: elina

jag är rädd för stora hästar. 160 skulle vara lagom!

2008-11-09 @ 23:07:52
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0