Jaha

Vaknade i morse och mådde ännu sämre, mer halsont.
Bestämde mig vid 3 på e.m. att åka till akuten eftersom min f*ttvårdcentral vägrade att ens svara i telefonen.
Satt på närakuten drygt en och en halv timme för att 140 kr senare, helt utan tester få konstaterat att det inte var halsfluss. Han hänvisade till sina 20 år i branschen. Har han fel ska jag personligen åka dit, sparka av honom huvudet och sedan pissa i hålet!
Svullen hals, vita prickar, feber och värk i kroppen.
Vad är det då? Virus säger han. Så nu ligger jag här och mår fortfarande pissdåligt helt ovetandes om jag kommer börja må bättre någon gång. 14 timmars flygning med halsfluss? ÖVER MIN DÖDA KROPP!!

Jaha, vad gör man när man är sjuk? Man kan inte äta, man försöker dricka, knaprar ipren, kvider och sen kollar man på oändligt med tv-serier. Kollade bl.a. klart på Tell me you love me, måste säga att det var en riktigt dålig serie! Nu har jag två episoder kvar på Skins säsong 1, en betydligt bättre serie. Brittisk ungdomsserie, it's the greatest!

/Försöker vara hoppfull


Skins

Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag var på vårdcentralen imorse...fick diagnosen halsfluss och medicin... Tack och lov! (de har öppen mottagning från 8-10) Jag hatar när de inte gör något! Nu vet jag iaf att jag kommer bli bättre..

2008-09-25 @ 14:34:40
Postat av: Jess

Men stackare!! Fan vilken tajming alltså! :( Hoppas verkligen det blir bättre snart gumman!

2008-09-25 @ 21:06:50
URL: http://liljansblogg.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Men du.. Krya på dej nu för fäen! Har du ingen penicillinkur hemma som du kan knapra då? Fan va trist! Krya på som fan!

2008-09-25 @ 22:46:03
Postat av: elina

det här är verkligen skit!

men tack alla sockertoppar! :*

2008-09-25 @ 23:53:45
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0