Rödspätta

Jag fick utslag av rödspettan vi åt i söndags. Det kliade. Det är kanske mer än lax som jag inte tål? Så vitt jag vet så ska det bara vara lax och nypon jag inte kan äta men ska jag utveckla någon slags allergi mot rödspätta nu också? Tycker det är lustigt, torsk går bra än så länge, samma med räkor och kräftor. Kan man vara allergisk mot bara rödspätta och lax men inte någon annan fisk/skaldjur? Någon som hört något liknande eller varit med om?

Imorgon ska jag upp tidigt, ska lämna in katten hos doktorn 07:45. Kastrering och id-märkning.

Ska slockna till lite Simpsons s3 nu. Har inte riktigt bestämt mig för vilken serie jag ska ta tag i nu. Cityakuten är slut liksom SFU.

Kommentarer
Postat av: malin

torsk är vit fisk, rödspätta och lax är röd fisk = olika allergener att vara eller inte vara allergisk mot (:

2009-04-10 @ 17:08:33
Postat av: elina

tack som fan!!! då ska jag hålla mig borta från röd fisk!

2009-04-12 @ 22:19:28
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0