Svänga sina lurviga!

Hade det inte varit för att min hälsena har TYP gått och blivit helt trasig, så hade jag lätt kunnat gått ut och svängt mina lurviga idag med. Kan inte sitta, stå, ligga eller gå utan att det gör ont...

Var ute igår med Jenny och Karin och som en glad överraskning så dök Jessica upp och sjöng med mig i alla schlagers(som är min dolda talang) på Golden Hits. En mycket trevlig kväll som gick alldeles för snabbt!

Malin Hedengren har 7 filmer i sin samling. Tänkte jag måste undersöka vilka filmer jag har i mina ägor. Jag hade 16 st (som inte var typ gamla Disneyfilmer). Sleepy Hollow, Donnie Darko, The Royal Tenenbaums, Barnen som inte fanns, Forrest Gump, What's eating Gilbert Grape?, Secret Window, Edward Scissorhands, The Last Samurai, Mermaids, Mulholland Drive, Pretty in pink, Sound of music (som jag förvisso aldrig sett), Nyckeln till frihet, Kod Mercury och Dante's Peak. Jag påstår dock inte att alla är bra, men majoriteten. Sen har man ju sett otroligt många filmer, men går sällan på bio. Man undrar hur det har gått till... ;)

Vilken TV-serie ska jag börja titta på nu? Funderar på One Tree Hill eller Band of Brothers. Har snart sett alla Simpsons och Cityakuten (som är mina serier vid sidan om). Har Dexter s03 och Skins s03 på G också. Åh vad jag känner att alla bryr sig!

Kommentarer
Postat av: Catrine

Hej Elina

Ett tips på en bra TV serie: 24!! Den är verkligen super bra :)

2009-04-04 @ 22:14:22
URL: http://www.catrinejosefsson.blogspot.com
Postat av: elina

jaaa! bra idé!

2009-04-04 @ 22:24:02
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Catrine

Ingen orsak :) Du kommer att vara helt besatt!! Hehe. Kram

2009-04-04 @ 22:30:08
URL: http://www.catrinejosefsson.blogspot.com
Postat av: Malin J

Jag bryr mig!! Grinade ögonen ur mig till skins S03

förra veckan! Ta den först!!!

2009-04-05 @ 09:16:09
Postat av: elina

malin j: haha ok ok!

2009-04-05 @ 12:56:42
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0