Fredag den 13:e

Idag är det otursdagen, jag har inte drabbats alls utan det har flytit på som en relativt vanlig fredag (Peppar, peppar 50 min kvar!). I morgon är det Alla stjärtars dag och jag ska nog inte fira alls. Vad finns det att fira? Vem finns det att uppvakta? Jag orkar inte vara en sådär negativ och dryg jävel men samtidigt så kan jag inte gilla den dagen, den har aldrig fallit mig i smaken.

Igår viftade farbror polisen med sin polisskylt i sin civilbil. Jag fick hjärtinfarkt men de körde bara vidare sen. TÄNK OM de hade stannat mig, då hade jag varit utan körkort... Jag måste skärpa mig, måste ligga i lusfilen, FÅR INTE bli uppretad på andra bilister. Jag hade tur, den här gången!

Nu ska jag överföra 25 000 svenska riksdaler via internet. Tycker alltid såntdär är lite jobbigt.

Jag har inte tittat på O.C. på 2 dagar nu, jag klarar inte av det. Är en bit in i säsong 3 och jag pallar inte trycket! Jag har sådan ångest över vad som ska ske och faktumet att det REDAN börjat gå utför. Jag vågar inte se fortsättningen!

Kommentarer
Postat av: emma

ja, ta jättegärna reda på det. det är så svårt att välja vilken kamera jag ska köpa eftersom jag inte direkt har någon erfarenhet av varken nikon eller canon. alla som jag pratat med säger olika. de flesta verkar gilla nikon. och nikon är ju faktiskt billigare, och då kanske jag har råd att köpa ett bättre objektiv till. jag hade tänkt mig att lägga runt 7000 max på kamera + objektiv.

2009-02-13 @ 23:43:56
URL: http://ohglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0