Marie Laveau, SSK, TP och öl!

Nu är det snart måndag och det innebär ju numera LEDIGT för mig. Så himla skönt att vara ledig en dag extra efter helgen. Speciellt när det är fullspäckat schema. Men jag har hunnit vila lite också! I fredags slutade jag kl 17. Hade kvällsfodring i stallet, så jag var väl inte hemma förrän halv 10. Duschade och hookade upp med Pellan. Vi drog in till stan för att träffa Fia (hitkommen från V-ås) David och M-L (direktlevererad från GBG). Vi drack några öl på Marie Laveau tills David nästan deckade vid bordet. Splittade en taxi hem. Trevlig kväll! I lördags tog jag det lugnt fram till 17. Hämtade Sofie och Pellan (som slapp köra bilen av div anledningar) som började dricka öl redan på resan mot Axa sportcenter. Vi tittade på SSK-Timrå. Hejade på Linus Klasen (en gammal klasskompis som spelar i SSK). Det var roligt men Linus var inte riktigt på hugget vilket förmodligen beror på att SSK är superjumbo i elitserien. Det mest fascinerande var såklart inte matchen som slutade 2-2, utan publiken. Åh jag skrattade nästan oavbrutet åt alla dessa glupska, ja konstant ätande och riktiga urSSK:are. Vilken upplevelse! Sen spelade vi TP och jag kom sist medan Sofie vann. Sen drack vi ännu mer öl och körde lite ABBA-singstar där jag tack och lov fick dominera ett tag iaf. Kl 3 däckade jag på soffan i en pälsmössa, Pellan och Sofie höll ut till halv 6 på morgonen (Dagens ungdomar!).

Idag har jag sovit, varit ute i snökaoset, bakat hemmagjord pizza och sovit hela kvällen på soffan vilket såklart resulterar i att jag inte kan sova nu! Men det har varit en riktigt fin helg, den bästa på länge. Det här måste vi göra om! Nu på lördag blir det Västerås för hela slanten.

Och det blir The Boss i sommar! Fan vad fint, lika bra att passa på innan han lägger ner för gott.

Kort från i lördags:












Kommentarer
Postat av: Malin Anna Josefine

Ska du på Bruce alltså? Om du vet någon som behöver biljetter så har jag två att sälja!

2009-02-23 @ 10:11:43
URL: http://still-light.blogspot.com
Postat av: Malin Anna Josefine

Nej vi har ståplats också!

2009-02-24 @ 10:23:56
URL: http://still-light.blogspot.com
Postat av: elina

äsch då. skulle vara skönt o sitta :)

2009-02-24 @ 21:51:06
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0