Sara

Jag gillar Sara som jag nämnt flera gånger förut. Hennes mamma är bortrest så hon bor i Fruängen ett par veckor och undrade om jag kunde komma förbi någon dag; "Tänkte om du ville leka, kanske middag och lite wii eller en lunch eller bara sova skavfötters och hångla." Haha, Sara....<3

Imorn kanske jag bjuder på lite kort från helgen, men bara KANSKE.

Tredje säsongen på O.C. påbörjad och jag har ångest i förväg. Djup ångest. I natt tittade jag till kl 4 på morgonen. Idag ska jag stänga av tv:n senast kl 1 och sova. Jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Apropå att gå och lägga sig kl 4 på morgonen och vara sjuk hela tiden, du vet väl att man blir sjuk lättare om man sover för lite/oregelbundet? ;)



Ta hand om dig!



Kram Linda

2009-02-11 @ 07:54:42
Postat av: elina

faktum är ju att jag blev sjuk långt innan jag började titta på OC halva natten!



ta hand om mig!



;)

2009-02-11 @ 22:38:59
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: lego

ME heart YOU! <3

2009-02-12 @ 13:44:06
Postat av: Malin

är också på säsong 3. det är ju där saker går ner sig totalt!

2009-02-13 @ 21:03:57
Postat av: elina

JA men fan nu har jag inte tittat på 2 dagar för jag är så himla nerös äver fortsättningen!

2009-02-13 @ 22:52:00
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0