Vilken grej!

Fan vilket glatt lönespec! Har inte fått sån bra lön sen jag tog ut min semesterersättning när jag bytte jobb senast och det är ju 1,5 år sen drygt! Fantastiskt. Nu är man nöjd!

Blondinbella åkte ut ur Let´s dance! Haha. Fast vem bryr sig om små muffare egentligen? Kreks! Annat jag avskyr som jag kom på igen när jag läste Ceevans blogg är familjen Wahlgren. Kommer ihåg uppesittarkvällen innan jul. Fyfan, hela vidriga familjen. URK!

Kom på en till kändis som jag avskyr och klarar mig bra utan, Nanne Grönvall. Mer överdriven och överentusiastisk människa får man ju leta efter.

Igår var det GNWTG! Games Night With The Girls(vad rolig jag är!). Vi åt Tacos, spelade Wii. Sjöng singstar, ABBA singstar! Spelade Guitar Hero, Buzz och Wii Fit. Det var en jäkla massa vi hann med faktiskt. En otroligt rolig kväll och jag hoppas vi kan göra om det snart igen.



Backhoppning!

Kommentarer
Postat av: ceevan

ALLTSÅ!!! den där uppesittarkvällen förstörde hela min julafton, skämtar inte. dom är så jävla äckliga, och den där lilla skitungen benjamin, fan vad förbannad jag blir. fan!!!

2009-01-24 @ 12:12:40
URL: http://ceevan.blogspot.com
Postat av: elina

JA, det är snudd på skottpeng på den där minsta. Fy fan vilken störig unge. Jag är glad att jag inte var några år yngre och gick i hans klass!

2009-01-24 @ 16:19:06
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: ceevan

fan vad äckligt det hade varit, man fattar ju att han bjuder alla i klassen på kalas för att "rätt ska vara rätt" säger morfar hans och man måste gå dit för annars ses man som ofin av hela familjen wahlgren = hela sveriges skådespelarelit. jävla skit

2009-01-24 @ 17:43:20
URL: http://ceevan.blogspot.com
Postat av: elina

Mina känslor rinner liksom över när jag ser en wahlgren. fast jag kan behärska mig tills jag ser två i rutan samtididgt då är det fan kaos. Blir helt äcklad. Klarar inte på alla påklistrade leenden.

2009-01-24 @ 22:53:47
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0