Kryssning

JH fyller snart 25 och han ville inte ha några presenter så vi åkte på kryssning istället. Roligt. Har inte varit på kryssning på evigheter! Endast 2 ggr tidigare tror jag. Dessutom slapp inte JH undan presenterna ändå. Heh. Började med lite öl på soldäck, superfint ju. Kändes som utomlands men jag ratade att ta ett dopp i lilla poolen. Vi åt buffé och jag var rund om fötterna *host* redan lagom till middagen. Sen lyssnade vi på något coverband tror jag vilket min kära mor uppskattade eftersom de spelade gamla dängor. Sen hade jag och P fest i hytten på tu man hand med lite Ruslana och Ole Ivars, typ. Efter det gick vi tillbaka till soldäck som hade blivit disco. Jag beskyddade P i baren vid något tillfälle. Killen som stötte på henne var inte så rar. Han vred min näsa 90 grader och det gjorde ont trots att den var alkoholbedövad. Sen började jag gråta helt hysteriskt för att P var så himla rar och det hade inte med killen i baren att göra. Jag grät i en hel evighet och det fanns inget stopp. Och på något vänster vaknade jag i min säng kl 12 nästa dag och trodde klockan var halv 7 på morgonen. P hade burit mig från duschen där jag hade somnat efter mitt toabesök. Jag gjorde en fuling och startade med Gin strax efter jag hade vaknat. Vet att det inte är så himla fräscht men jag hade verkligen ingen annan utväg den här gången. Smällen kom idag. Har mått illa hela dagen, vet inte om det beror på köttbullemackan på båten eller något helt annat!

Måste infilka ett par vikitiga saker i hela storyn. Jag var vaken till klockan 4 på morgonen enligt en säker källa. Historien kan ha utspelat sig i en helt annan ordning. Jag är rätt osäker på vad som hände, vad jag gjorde, vart och när. Är rätt nöjd med min negativa inställning till kryssningar och kryssningseliten som jag alltid haft, jag gick all in och lyckades bli ett av alla drägg jag med. Helt fantastiskt!



Hyttfest



Hittade en skön tavla som jag tänkte skulle lura någon med men ja herregud så verkligt det ser ut! Slängde upp ett album på facebook, ångrar mig nästan lite i efterhand. Det fanns inte så mycket kristligt material i min kamera märkte jag... och då har jag valt ut de bästa korten ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0