natten

natten är förbannat lång. jag kan inte sova fast jag ser dubbelt. härlig natt. härligt helvete. strålande. kommer ha en fantastisk morgondag på det här. det är så roligt att man vet det på förhand. jag mår dåligt ända ner i tårna. det liksom kryper från bröstet och ner i fötterna.

det enda roliga är att mamma gjorde min dag när hon ringde ikväll och berättade att hon kanske ska köpa en häst. om hon gör det har vi två. vore heeeeelt fantastiskt! Fernando heter han och är inte ens 1 år gammal :) ska hosta fram en bild typ i morgon. jag hoppas hon gör det för annars har hon gett mig en massa falska förhoppningar.

jag längtar till lima, jag orkar inte med stockholm just nu. lima är inte bali, men det är bättre än ingenting alls. jag orkar inte med stockholm för jag orkar inte med mig själv i stockholm. det blir på något vis för mycket av mig själv här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0