Skepp o'hoj! (yarr!)


(Älska Piratengelska på Fisse)

Det är en sån sjukt konstig känsla att må "bra", vilket jag gör just nu. Det var så länge sen sist. Verkligen för länge sen. Jag tror alla som läser min blogg tycker att det här är ett glädjande besked. För det är det, för alla inblandade.

Sen är det näst intill klart. Vi får ett nytt tillskott i djurfarmen. Han heter Fernando och är 5 månader gammal och ungefär en halvmeter hög. Vet att jag nämnde det här tidigare men det var mest spekulationer då. Det är en häst jag pratar om. 1 blev 2.

Kvällen gjordes när jag fick höra en jätterolig hemlis och jag kan inte dela med mig för att det är just; en hemlis. Hihi.

Mina grövsta sömnstörningar har upphört och det händer mycket roligt framöver.

Och klockan har passerat 00.00 -lönen har kommit! Måste in och kolla, sen blir det lite shopping innan räkningarna.



Det går bra nu, mannen... ;)

En länk till sanningen om "svensken lagom":
Banansyndromet

Kommentarer
Postat av: Mickan

Åh en ny häst! Det är på tiden! ;-)

Vad är den för nån? En dressyrhäst?



Då kanske det blir lite rodeo för din del om nåt år också. Hehe.

2009-11-27 @ 11:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0