Jag har aldrig...



...känt mig så förstådd och så likasinnad med P som jag gör just nu. På ca 30 min hade vi avverkat faktumet att vi står på samma plattform i livet. Det suger. Förutom det visade hon t-shirts som hon beställt för att skicka till våra Balivänner. För säkerhetsskull kollade vi även på årets Balikort (och förra årets), samtidigt som vi drack Balikaffe och lyssnade på Baliplaylisten på Spotify. Kan någon förstå vart jag försöker komma med det här?

Det är deppigt att vara hemma. Deppigt värre t.o.m.

Just nu är jag i Tullinge och blir utfodrad samt tvättar/torkar tvätt. Tittar på Simpsons och släpade med mig datorn. Äter godis gör jag också för ovanlighetens skull.

That's pretty much it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0