Joråsatteh

Jag måste verkligen styla om min blogg. Det här är inte hållbart längre! Men jag orkar inte börja, kommer fastna i flera timmar och glömma bort hästen, Twilight med P och grillningen.

Jag måste köpa skor och byxor. Jag måste ringa några samtal och invänta ett. Håller på och frostar av frysen, har diskat och städat lite. Tar en paus med en kaffe och lite musik just nu.

Igår avverkade jag Mean Girls, Burnt Money, Donnie Darko (<3), Dante's Peak och Pulp Fiction. Hade en nykter lördag med Tacos, film (obviously) och div folk; S, Cicci, P, Fred och Filip. Lika så bra med tanke på min huvudvärk från fredagsbarrundan som satt i hela jävla dagen.

Imorgon ska jag och S rida hoppas jag. Fan vad kul!

Annars är allt upp och ner som vanligt. Alla dessa mellandagar är bara lugnet innan stormen. Men man får passa på att njuta medan det går.


S roade sig i fredags med att snygga till Mickes marker så det blir helvetiskt roligt för honom att sortera allt i färg igen när han kommer hem från Japan. Mohahaha :D

Bali countdown: 12 days to go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0