hud vs. spotify

Min hud. Den. Förfaller.
Alltså nu är det inte bara på högra kinden som utslagen befinner sig. Det har spridit sig till benen..... jag fattar inte. jag vill inte och jag orkar inte. När jag tittar mig i spegeln så ser jag verkligen hur jävla skit det är. Ångesten.

I övrigt tränar jag på att vara lycklig. Det är faktiskt roligt. Kan man inte känna någon verklig lycka får man försöka skapa en. Det går faktiskt bättre än vad jag hade väntat mig. Kombinationen av att ge upp och att tvinga fram lycka är en succé. Mår rätt stabilt ok nu för tiden. Och vem hade kunnat ana det? Minst av allt jag i alla fall.

Har fullt upp den här veckan med både nytta och nöje. Fullt upp = också bra.

Pengarna. Snart kommer pengarna och seriöst jag behöver dom något så fruktansvärt. Mina pengar tog slut den 8:e mars!

Och just nu spelas Truly Madly Deeply på min och frugans gemenensamma spotify-lista som hon har lagt in, har ingen aning om hur jag ska tolka det?!

Jag vet varken ut eller in egentligen men vi säger att ett kapitell är avslutat och nu börjar ett nytt.
Bra eller anus? (but I like anus?)

Tar en öl på det, va. Tåls att tänka på.

Kommentarer
Postat av: lego

Meh vaddå, la in den för nostalgins skull, fjårtistider osv, vaffaaaaaaaaan! Och för att jag älskar dig och vill stå på ett berg med dig!! <3

2010-03-26 @ 01:10:20
Postat av: elina ekström

AJ LAV JO! <3<3<3

2010-03-26 @ 17:37:13
URL: http://elinaeksstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0