Arla -tidig morgon

Klockan är alltså 5 över 5 på morgonen och jag har varit vaken sen kvart i 4. Kan inte sova något mer nu. Har verkligen försökt somna om men det gick inte. Passade på att gråta lite i stället. Det är andra gången denna vecka som mina ögon är fuktiga. Helt otroligt! 2 ggr på en och samma vecka. Kanske det är något som lossnar nu på riktigt? Inte en chans i världen att något är värt mina tårar men ändå...

Jag är så jävla hungrig. Fruktansvärt hungrig men inte fan är det något här i närheten som är öppet och jag vågar inte köra bil än tror jag.

Helt galet tunga moln som rör sig in över Örnsberg just nu. Dom är så mörka och rör sig hysteriskt snabbt nära hustaken.

Jag känner mig helt konstig men jag ser ljuset i tunneln liksom. Lyckas jag bara komma bort så kommer allt ordna sig sen. Allt hänger på måndag. ALLT. Det är sådär rysligt spännande som i en film. Starta om på nytt, börja på ny kula. Kanske finns det hopp för mig också?

Snart (ja... om några timmar) kommer min underbara storesyster hit. Hoppas hon ska skälla lite på mig, kan behövas ibland. Vi ska oavsett hänga med en kille som fyller år idag och som vi båda tycker väldigt mycket om! Grattis Matte, nu är det ditt sista år som 20-åring!

well there was a time when you let me know
what's really going on below
but now you never show that to me, do you?
but remember when i moved in you
and the holy dove was moving too
and every breath we drew was hallelujah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0