Åh fyfaaaan!

Jag har dragit på mig pappas gamla grå mjukisbyxor och gårdagens t-shirt sitter fortfarande på. Jag ligger i soffan och typ svettas, fyfaaan vad bakis jag är. Jag har så jävla ont i huvudet och surplar på ett glas apelsinjuice. Ska titta på Sällskapsresan 1 nu har redan avverkat 2:an i morse. Jobbet började ringa halv 9 dom hade tydligen kaos men jag är ledsen folks, kan inte hjälpa er idag!
Igår pratade jag och Sofie gamla minnen och började planera en återträff med dom vi gick i 6:an med. Sen lyssnade vi på tidlösa klassiker (enligt oss) och drack öl till klockan 4, fan vad NICE!
Nu ska jag också dö bakisdöden som alla andra ständigt verkar göra. Over and out.
;)

SofiewahlmaN

Sofie och Johan vid ett annat tillfälle, sköna lirare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0