Mormor 85 år idag!

Mormor 85


Var hos mormor och fikade ikväll. Hon fyller 85 idag! Woho!

Vaknade tidigt och åkte till jobbet för att vara med på friskvården (massage) trots att jag var ledig idag, kände att min kropp behövde en omgång. Efter det, när jag hade lite tid över, åt jag frukost #2 och agerade civilare men jag tog ingen snattare tyvärr. Det var mest långsamma pensionärer inne som haltade fram med sina kundvagnar.
Sen när jag jagat upp Sara ur sängen åkte vi en sväng till Skärholmen och köpte lite kläder och annat nödvändigt och onödigt i blandad kompott. Jag glömde P-skivan som vanligt men slapp böter denna gång, tack och lov.
Tryckte i mig ett ton med hallon för det är så jäkla gott och sen blev det dags att ta hand om hästen. Sara och hundarna följde med och nu är täcket som hundarna låg på i bilen oförklarligt söndertrasat. Tur att jag tog ett billigt! Frågan jag ställer mig nu; har hundarna tuggat sönder det eller har jag RÅTTOR i täckesskåpet?! Om det är råttor dör jag för hästtäcken kostar skjortan! Har en lättare panik just nu.

Innan avslutande födelsedagsfikat åt jag dessutom 13 bitar sushi.
Det känns som att det är söndag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0