Vintertopplista

Jag tänkte passa på nu när vintern verkligen är slut att fira invigningen av våren genom att lista de fem finaste vinterkorten på mig från vintern -07.

ullaelina
Ulla och jag i Ludvika, tur att man inte ser att det är utanför Donken.

snö
Jag med ett naturligt léende, på väg ut i snöyran för att sporta på åskådarplats.

mellan
Jag är den lilla stackaren i mitten mellan grabbarna. Jag lovar att jag är längre än 5 fot i verkligheten.

grupp
Jag är den där spexiga som viftar med armarna. Jag svär att jag dog av kyla, men det var ett trevligt glöggkalas.

hoho
Ulla och jag i -20 grader, påväg till födelsedagskalas på Guldkusten.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Nej men tack å bock för att man fick vara me på 2 kort! =)

2008-04-07 @ 22:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0