Kusinträffen -08

Först och främst: kan man äta 12 dagar gamla ägg?
Japp, det gick hur bra som helst.

Min kyl är ganska tom och ganska halvtaskig... jag har slängt massor, är ingen storätare direkt. Köpte en pensionärsmjölk (alltså 3 dl), det räcker för mig. jag lever på pasta och vatten, funkar alldeles utmärkt. Om jag får för mig att dricka kaffe så är det då som är enda gången jag helst vill ha mjölk.

Har varit en ganska så intensiv helg. Fiskade i torsdags lite innan åskan gled in över vattnet och då blir jag rädd så det blev väl 30 min fiske kanske, lyckades få en sketen liten abborre som ingen av oss ville ta i ;)



I fredags körde vi upp till dalarna där det var till att hugga in i ölen direkt. Hängde lite med Carro och Ellinor. På lördag var det den ständigt återkommande kusinträffen. Min mamma träffar alla sina kusiner och så får vi alla andra bihang bara haka på. Var väl en 80 pers. Typ 25 av 28 kusiner dök upp! Ganska bra uppslutning. Alla blev skitfulla och jag kan lova att det var fullkomligt omöjligt att cykla hem full. En sträcka som normalt tar 10 min tog en hel timme, jag vet inte hur många ggr man kravlade upp ur diket. När jag vaknade på morgonen hade jag en lerig hand framför mig och leriga byxor slängda någonstans. Fia hade somnat sittandes vid köksbordet och missat pizzan som de andra glatt mumsade i sig! Vid det tillfället sov jag redan. Hehe! Helt underbart roligt, nästa träff om 3 år, då är man 24 år och UNDRA vad jag sysslar med då? Jag har verkligen ingen aning! Förhoppningsvis är allt lika underbart som det är nu. Ingen är mindre bekymrad över regnet än vad jag är. ÄNTLIGEN kommer mina stövlar till användning :D



Igår var Veronica här, vi drack bärka och snackade lite skit. Det var fint som på gamla goda tiden, Veronica är himla himla bra. Nu ska jag hoppa in i duschen och bege mig till Sundbyberg, Duvbo. Kan inte hjälpa det men jag ser verkligen fram emot att åka tunnelbana. Det var säkert hundra år sen! Jag ska för allt i världen inte glömma kameran och förhoppningsvis inte glömma ta kort heller så jag kan återkomma med lite fler bilder imorn. Tjoho. Over and out.

PS. PARAPLY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy faan va kul det var haha. Men att vägen kunde luta så mycket hade jag ingen aning om det var nån jävla dragninskraft som drog oss ner i diket hela tiden faan.

2008-08-05 @ 23:36:06
Postat av: Anonym

Haha så himla roligt!!!

2008-08-06 @ 08:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0