När man ringer...

När man ringer till min kusin Carro så hör man en störtskön låt, just nu kommer jag inte på vad den heter men jag blir lika glad varje gång! Om jag visste hur man la in en sån låt så skulle jag ha den här:



Annars sitter jag och svär som en galning över torrent-programmet Transmission som helt på egen behag slutat fungera. Om någon vet hur eller varför detta skett så kontakta mig. Jag blir helt jävla galen! Och då har jag uttryckt mig milt, jag och datorer som krånglar = döden.

Om ca 2 timmar kommer Pellan hit, hon ska bjuda mig på öl. Tack som fan! Skynda dig!

Kommentarer
Postat av: Carro

Men faan jag var tvungen att ringa mig själv hade ju helt glömt bort att det var en låt där ojojoj. Men det är ju Timbaland feat. keri hilson ju.

2008-08-07 @ 00:35:16
Postat av: elina

Haha men det är kul ju! Jag önskar jag visste hur man la in en sån :(

2008-08-11 @ 19:21:33
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0