Förkylningsblåsor

Nu har jag haft en förkylningsblåsa på tungspetsen i mer än 7 dagar och den gör inga tecken för att ge vika. HATAR SKITEN. Jag blir tokig! Dom är så små men så sjukt irriterande, dessutom tåras fan ögonen när man råkar äta något surt(eller snarare typ allt man äter!) eller slå i någonstans (hehe det där kan man ju bygga vidare på!). Hur som, jag är pissed.

Jag planerar redan mitt nyårslöfte, har aldrig haft något förut men i år ska jag ha ett! Jag berättar sen. Det är lite luddigt, måste struktuera upp det så jag vet exak vad det är jag ska hålla.

2009 kommer bli det bästa året någonsin! Jag vet det!
Pepp!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag vill inte vara singel för resten av livet. =) Men jag vill leva i ett bra förhållande som är hållbart, eller att man helt enkelt håller ihop så länge som man älskar varandra..inte en dag mer.

Vem vet, det kanske finns massor mer i dina föräldrars förhållande än det du ser? Var glad för att de håller ihop. Skilda föräldrar gör att man känner att förhållanden/äktenskap är dömda att misslyckas och man vågar inte satsa... Tråkigt nog.



PS: Jag bor också hemma. Och är 22 år. Haha.

2008-12-23 @ 00:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0