Hallå

Jag brukar få klagomål när jag inte uppdaterar men det finns inte så mycket att skriva just nu. Ska försöka.

Jobbade juldagen och annandagen. Var ledig i helgen, tog det lugnt med alkoholen (sparar mig till nyårsafton). I lördags flyttade jag min häst till sitt nya stall. Höll på med det nästan hela dagen. Sen kom Sofie på kvällen och vi spelade TP och skrattade åt dåliga skämt. Perfekt kväll helt enkelt! I söndags har jag inte en blekaste aning om vad jag sysslade med. Har för mig att jag kände mig hängig och gick o la mig kl halv 9 (även om jag inte somnade förrän flera timmar senare). Idag var jag fortfarande hängig och blek. Har halsont och hosta, men halsontet börjar gå över så det verkar som att jag får bli feberfri men får stå ut med förkylningssymptom. Imorgon jobbar jag också och på nyårsafton. Sen får jag äntligen en ledig dag (nyårsdagen) för att dagen efter köra brontosauruspasset 06.00-17.00 på fredag. Alla ÄLSKAR vi inventering, inte sant?

Det bra just nu är iaf att jag får min bil imorn, med nytonade rutor! jag ska slänga upp en bild på min skönhet så fort jag fått nycklarna! Inte så speciell bil, men speciell för MIG. Min allra första egna bil <3 (Är jag tjatig?! Nä, tyck inte det, är bara så himla glad!)

Silica trivs i det nya stallet, hon är supercool och tar allt med ro, nästan paralyserad. Men det känns positivt. Snart kan hon rutinerna och blir lite kaxig igen, som hon ska vara, min lilla prinsessa!

Nu har jag inlett sista säsongen av That 70's show. Hatar när det roliga tar slut. Som att lämna en kär vän. Det känns så när en TV-serie snart inte finns i ens närvaro. Det känns tomt när allt är borta. Karaktärerna blir som ens vänner. Jag vet inte om någon förstår vad jag menar. Det kanske bara är jag som känner sånna här djupa känslor till påhittade karaktärer! Haha...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag förstår precis vad du menar! Själv har jag en liknande relation till karaktärerna i Will & Grace. Min bibel, Karen är min gud och jag är djupt troende.. ;) Det går liksom inte att se sig mätt på en bra serie, oavsett hur många säsonger som görs! Kul att du har en blogg förresten. Kram

2008-12-30 @ 20:02:56
Postat av: elina

Hallå Lollo! Välkommen till min blogg. KUL!

Tror aldrig jag har sett Will&Grace men jag blir precis som du när jag har seriemarathon!

2008-12-30 @ 23:44:45
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Piratkatt

Åh, jag tror att jag förstår hur du menar, för jag känner så för karaktärerna i Grey's Anatomy. Fast där har jag ju fördelen att det fortfarande görs nya avsnitt.

2009-01-03 @ 18:47:20
URL: http://www.piratkatter.com
Postat av: elina

Åh vad jag önskar att alla serier var utan slut! paus är ok, men de får inte ta slut! Jag är fortfarande knäckt!

2009-01-03 @ 20:27:53
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0