Juldagen





Min kusins son är så jävla söt. Alexander heter han. Jag är verkligen nöjd med det nya objektivet också. Inte så pjåkigt efter att ha lagt fotograferingen på hyllan ett tag tills nu, samt att det är nya prylar man inte har någon större koll på.

Jobb idag. Men det var ingen tung dag. Kändes lite som att sitta av tiden bara. Med 100% o.b. Toppen egentligen. Jag behöver pengar. Många utgifter nu. Spelade Mastermind med mamma hela kvällen. Nu ska jag snart sova för imorn är det jobb igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :) jag fick välja alldeles själv! precis som du, och se så bra det blir då! fina bilder! ja g, vi måste fixa det här!

2008-12-27 @ 20:06:34
URL: http://sannamariaelisabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0