Mest gratulationer

Idag gick skodan sönder. Pinsamt när bilen ligger i 75 på 70väg och helt plötsligt sackar ner till 45 km/h, kön blev lagom kul bakom mig och tillslut fanns ett ställe jag kunde rulla åt sidan. Försökte byta växel, ingenting funkade, det bara körde ihop sig. Skitbil. Pappa fick komma och hämta mig så jag missade tjejfesten hos Malin i Södertälje. Buhu747. Bil-lös helg, snyft. Men ännu värre om jag måste åka kommunalt på måndag, hatar skiten.

Idag fick jag besked att mitt objektiv är skickat, tur att jag inte beställde från Kameraexperten, dom var ju trots allt billigast! Jag la en tusenlapp mer på Cyberphoto och nu kommer allt fixa sig fint. Grattis till mig!

Grattis till Matte(min storebror och ja, jag har en sån, som fakiskt inte många vet!) och Linda som förlovat sig! Och ett extra grattis till Linda som vann nåt spa-grejs på Hasseludden genom att ringa till Lugna favoriter här om dan!

Grattis till Tessan som fixat körkorten, jag minns den otroliga lättnaden när det ÄNTLIGEN var över!

Idag fick jag ett presentkort på 200 kr, 2 chokladkakor och en biobiljett från jobbet, man tackar! Låt den rätte komma in eller Mamma Mia? Nåt sånt lär det bli om de fortfarande visas på bio dvs. Jag har ingen koll.

Nu ska jag beta av några That 70's show igen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, tackar tackar! Vilken ära att bli bloggad om...! =)

2008-12-20 @ 10:58:51
Postat av: Anna

Det var den stora trasig-bil-dagen igår!! Min gick också sönder!! vi stod på parkeringen i Kungenskurva och bil-BEEEEP-et startade inte!!!! man blir ju GALEN!! och helt förvirrad. hur gör man nu då? utan bil?? ändå åkte jag buss i ett halvår, men nu lurade bilen mig och funkade i en VECKA innan den gick sönder igen och jag kommer inte ihåg hur det är utan bil?? BLÄ!!

2008-12-20 @ 15:00:05
Postat av: elina

Vi ska se om vi kan laga den imorn. verkar vara katalysatorn enligt proffset!

2008-12-20 @ 18:08:40
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh.. klingar illa.. :(

här e det bränslepumpen. :(

2008-12-21 @ 18:49:07
Postat av: elina

Jo vi måste byta ut den, men ja kan köra upp till 50km/h nu utan störa övriga trafikanter allt för mycket.

2008-12-21 @ 22:48:11
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0