Pepparkakor

Först och främst vill jag säga att jag är imponerad över hur folk lyckas skriva så långa blogginlägg DAGLIGEN. Jag som tycker mina är rätt långa då och då. Men icke.

Slutade sent idag. Kom hem och möttes av att katten, pantern, lever fan i köket och att mamma bakar pepparkakor. Jag äter inte pepparkakor egentligen, är det ens gott?! Nä. Men jag gillar degen såklart så där var jag med mina snockelfingrar, ganska rejält. Och det var det jag ville meddela med hela det här inlägget från början; fyfan, degen går verkligen bara rakt igenom. Uuuuuuh min mage!



Jag önskar jag kunde baka lika fina pepparkakor som Tessan. Ha en trevliga fika!
Hälsningar E. Ekström.

Kommentarer
Postat av: Therese

Den var mycket god kan jag meddela...mmmm

2008-12-10 @ 14:05:53
URL: http://theresesandas.blogg.se/
Postat av: Mickan

Hallå där! Jag måste sno åt mig lite av äran. Dessutom var det jag som kom på den fenomenala idén att baka snoppar.

2008-12-10 @ 16:22:01
Postat av: elina

Mickan:

HAHAHA som att du var först i världshistorien ;)



Men roliga var NI iaf ;)

2008-12-10 @ 19:03:06
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

OJ..!! xD



Man har inget bättre för sig och väntar oootålit på att få börja på morgondagens inlägg... ;)

2008-12-10 @ 19:31:34
Postat av: Mickan

Nä. Men den första med grönt hår.

2008-12-10 @ 22:07:25
Postat av: elina

ok mickan! du vinner! hihi

2008-12-10 @ 23:02:23
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0