Söndagsafton

Drack 2 starköl igår och därför vaknade jag inte förrän halv 12 i morse. Sååå det blev lite festligt igår trots allt. Veronica var här och vi skrattade länge och väl.

Idag tittade jag och mamma i Silicas nya stall i Östertälje, hur hon ska bo osv. Det känns bra. På vägen hem hämtade jag upp Veronica som hade jobbat lite. Var tvungen att ta hem henne till mig igen för jag hade glömt ge henne sin present/julklapp och glömde öven bjuda på glöggen som jag hade lovat!

Sen körde jag min bil som är ännu segare nu än igår. Var tvungen att blinka mig åt sidan av vägen 2 ggr och stanna. Var även tvungen att köra varningsblinkers 2 ggr så de bilarna som kom ikapp mig när jag låg i 35km/h på 70-väg inte skulle köra rakt in i mig. Det är inte lätt när det är svårt. Ska åka en skogsväg till jobbet imorn, som innehåller endast 30/50-väg. Bortskämda snorunge som har bil tänker ni. Så här är det:

1. Det är inte min bil, det är mammas.
2. Jag betalar all bensin.
3. Jag skulle inte hinna med mitt hektiska liv utan bil.
4. Jag skulle inte kunna jobba där jag jobbar om jag inte hade bilen.

Ligger i soffan nu och kollar på pappas avgångsbetyg från -73 och lyssnar på min ABBA-box. Fan vilken bra cd-box! All jag behöver och lite till, desstom så är alla våra jul-cd:s så jäkla dåliga! Sushi till middag och Selma hänger i julgranen och försöker riva ner alla kulor. Allt är fint. På tisdag blir det uppesittarkväll!

Btw: PARIS I APRIL!


Kommentarer
Postat av: Lena

Paris är fint. Var där i maj förra året otroligt vacker stad! Jag o Jonas gick hela dagarna! :)

2009-01-09 @ 08:20:41
Postat av: elina

great!

2009-01-11 @ 02:41:05
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0