Tiden då allt går sönder!

Jaha, bilen är trasig. Och nu har stereon gått sönder också! Pappa har försökt laga den men den åker nog till återvinningstationen imorn med garderoben och den gamla spisen. Min stereo alltså. Den är max 2 år gammal och jag hittar inte kvittot! Det är fan jävligt märkligt eftersom jag noggrant sparar alla "viktiga" kvitton på en särskild plats. Tror dock att garantin har gått ut så det hjälper inte mig. Får skaffa en fet hemmabio istället och spela skivorna i dvd:n, jag vet inte det kanske är lite omodernt med stereo trots allt? Fast jag vill liksom ha en ändå, men inte första prio just nu.

Ligger i min säng efter att ha lagat en god middag med mamma. Kollar lite på min ABBA- dvd. Älskar den. Agnetha är min sanna hjältinna! Vackrare röst får man leta efter. Väntar på att Veronica ska komma hit, jag har lovat att bjuda på hemmagjord glögg och en bra film. Feelgoodklassiker känns som ett bra alternativ. Kanske Gilbert Grape igen? Sett den hundra gånger snart. Men Nader Sani har nog sett Life of Brian 1000 ggr nu, det är beundransvärt. Han skrev upp varje gång han såg den och han låg på 940 nåt tror jag när han såg den med min klass i gymnasiet(typ 2004? 2005?). Jag gillar Nader, han gav mig MVG i religion. På tal om gymnasiet så har Maria kastat upp gamla kort därifrån på facebook, jag funderar på att göra detsamma när jag orkar koppla in datorn till gamla hårddisken. Då ska ni få se på kort! Kanske korten på Malin H. när hon är Robert Smith på min fest! Jag gillar att ha fest, dags snart igen kanske? Mamma och pappa är borta 2:a helgen i januari :D


<3

Nu ska jag dricka en öl, kanske.

Kommentarer
Postat av: Jess

Agnetha är grym! Och öl är gott! =)



Jag kan ju hälsa från Romain att vi gärna får bo hos honom i Paris om vi vill, och att han kan fixa välkomstfest! ;) Hihi.. När bokar vi?

2008-12-20 @ 22:15:39
Postat av: elina

sheisse nice! så fort jag får nya lediga dagar att ta ut! kanske.. april? :) woho!

2008-12-21 @ 00:44:47
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Jess

April works for me! =) Yay!

2008-12-21 @ 21:25:51
Postat av: elina

fyfaaaaan vad nice!

2008-12-21 @ 21:46:29
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0