Man blir så arg när det händer

Jag hatar när det kommer blomflugor flygandes i 280 km/h och varenda jävla gång flyger dom in i näsan på en, alltså varför så träffsäkert och varför alltid när jag ligger fridsamt i min säng. Jag har hört och sett att dom drar sig mot ljus och min sänglampa är tänd men ändå flyger dom rakt in i ett svart mörker, MIN NÄSA. Fattar inte varför det här händer gång på gång.

Det är fan vetenskapligt bevisat hur människor behandlar andra som dom själva blivit behandlade i sin uppväxt. Tacka fan för en fin uppväxt och kom inte och säg att jag behandlat någon illa för det har jag inte däremot har jag varit ute på lite hal is ibland men fångat in mig själv igen. Den här gången fick jag inte ens chansen. Grattis till den som kan stänga av allt som nånsin funnits en vacker dag. Ta vara på den förmånen att kunna det, det är inte många som kan. Eller ta den jävla egenskapen och kasta den åt helvete för den sårar andra så fruktansvärt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0