Jej älsker livet!

Jag är i dalarna och kör mitt livs hårdaste vecka. Nu har jag festat 5 dagar i rad men jag tänkte rulla hem till mormor ikväll och äta lite middag, godis och leka med barnen. Dessutom har dom ett mycket roligt nintendo! Jag blev ju utkörd ur stugan pga platsbrist och fick flytta hem till min kusin som har internet och därför kan jag skriva det här euforiska inlägget! Har försökt följa upp mina kvällar med foton men jag glömde faktiskt kameran hemma både igår och i tisdags dålig som jag är. Jag älskar verkligen livet och jag längtar till imorn då Fia kommer med Dennis! Älskar det här stället, vill nästan flytta hit! Nej, nu loggar jag ur och förflyttar mig hem till mormor, tror att det vankas kaffe!

LIVET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0