sol, moln, sol, moln...

Vilket jobbigt väder.... Jag trodde det skulle vara klarblått! Man är bortskämd. Sol, moln, sol, moln... och så håller det på med cirka 1 minuts mellanrum. Jag gick in, fick avsluta mitt försök till grillning. Jag ska gå ner till Tullinge C snart och köpa en vattenmelon, jag får inte köra bil samt busstrejk. SAMT FETTMA!

Jag längtar så himla mycket till imorn och sen till nästa helg då jag har min första semestervecka. Kommande helg innebär öl i gräset och förhoppningsvis ett efterlängtat möte. Nästa helg innehåller dalarna, kubbturnering, long-time-no-see möten och en rejäl dos alkohol. Hela v. 29 kommer innehålla fruktansvärt mycket alkohol och jag ska hinna umgås och träffa alla som jag planerat, mina kära vänner från Norge dyker upp också! Tid finns, det gäller att orka! Har redan dragit ner på tempot på jobbet, varvar ner, varvar in det nya - ledighet!

Igår drack jag öl på en lokal pub (törs inte nämna namnet med risk för att bli utbuad) med mina kära ica-vänner. Fan vilket bra gäng det är! Idag är jag hemskt mycket ledig och jag förtjänar det efter antalet jobbade dagar, antalet uteblivna helgdagar och antalet stängningskvällar! Idag är min dag och jag känner mig otroligt pepp på livet även om döden ligger nära inpå. Lustig känsla, minst sagt. Det känns ungefär såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0