:'(

Hur kunde jag vara så klantig? Jag börjar bli rädd för mig själv. Hur kan jag ådstakomma sådana fruktansvärda tabbar på så kort tid? Inte ens när det handlar om stora summor pengar kan jag skärpa till mig och göra rätt. Jag blir så ledsen över att jag lyckas gång på gång. Nu kommer jag ha hjärtat i halsgropen hela den här helgen. Jag vill bara skrika rätt ut i frustration. Tänk om jag kastat pengarna i sjön? Det kan inte vara möjligt, det får inte. Det känns värre än den gången jag tappade bort nyckeln till kassaskåpet.

Ja, det är beklagligt hur denna blogg egentligen skulle kunna innehålla enbart sorg och ilska. Det rinner liksom över, jag tappar kontrollen över allt jag greppar i. Allt jag håller i rinner ut i sanden... Försöken leder bara till misslyckanden. Jag känner mig helt, HELT väck. Det är lönlöst, jag orkar snart inte mer. Min bultande ångest i bröstet sprider sig i hela kroppen. Jag behöver hjälp.

Jag har kräkits. Jag är magsjuk. Jag missade det jag sett fram emot hela helgen. Jag mår dåligt utanpå och inuti. Jag kan inte andas, panik........


Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hej!

Ursäkta om det blir lite reklam nu, men tänkte bara upplysa dig om att jag har en bloggdesign till utlottning nu, så om du gillar rosa och vitt så kolla in den :)

2008-06-14 @ 23:37:19
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Linda

Lugn och fin nu. På tisdag kommer ni få klartecken att åka till kliniken och väl där (tis eller tors är enda dagarna hovis är där vill jag minnas, om ni åker till Stav vill säga) kommer Silica att röntgas och skos om, sen är det bara att vänta och se. Jag tror att det kommer gå bra. :) Inte ska du ha ångest över att hon står inne heller, du gör ju bara det som är bäst för henne. Skulle hon få gå ut skulle hon kanske bli mycket sämre.



Egen nedstämdhet är såklart svårare att komma över men jag har fått lära mig den hårda vägen att allt ordnar sig till slut. Det är inte hela världen om nåt går fel, det mesta går att lösa. Man måste bara ställa in sig på det också (vilket kan ta nog så lång tid).



Om nåt går fel passar det alltid att jämföra sig med sina idoler. Vad skulle Gwyneth gjort? ;)



Kramis på dig nu så syns vi i stallet!

2008-06-15 @ 22:18:44
Postat av: elina

oh du är så himla rar!

jag önskar att det bara vore hästen men det har kört ihop sig med flygbokningen... kanska ringer dig om det inte löser sig imorn när jag ringer själv. man kanske behöver vara rapp i käften!

2008-06-15 @ 22:57:18
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är bara att ringa! Svarar jag inte så är det bara att prova igen lite senare eller skicka ett mess om att jag ska ringa upp. :)



Flygbokning förresten? Ska ni åka utomlands? Låter skoj!



Kram!

2008-06-16 @ 12:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0