Anna Skipper dag#2

Hahah alltså jag är heeeelt värdelös, dagens mat är fan mer likt mig än gårdagens, Igår var definitivt en bättre dag på min normala vecka. Inte konstigt att jag jäser på bredden och verkar ha rutten hälsa! Man förstår ändå inte hur dålig man är förrän man skriver ner det, prova själv! Men jag känner mig riktigt, riktigt dålig idag. Haha läs själv...

10.00 1 kopp thé, forest fruit

13.00 1 chokladbit, potatisgratäng, 6 tunna skivor grillad rostbiff, 1 glas minimjölk.

15.30 1 kopp vaniljthé m. mjölk, 3 chokladbitar

17.00-20.15 choklad?. Lite då och då, mest HELA tiden :'( (totalt kanske 5 bitar)

20.45 En vrålhungrig ungkarls bautaportion makaroner och korvstroganoff. 1 rågrutsmacka med bregott. 1 pytteliten bit morot. Drack inget till.

21.45 1 kopp cappuccino

23.00 1 Läckerol



Alltså i går morse när jag körde förbi där Sara bor så stod hon under MOTORHUVEN! Hon fyllde på MOTOROLJA! Kom igen tjejer, hur många av er vet hur man gör en sådan sak? INTE jag i alla fall, jag har ingen aning om vad sakerna där under heter eller vad som är vad. Jag delade ut en Per Gessle till Sara idag för insatsen (en händig man kvinna)!


Min vän Sara <3

Kommentarer
Postat av: hanna

hej Elina, jag har ett Sigma 20mm!

2008-03-11 @ 22:49:11
URL: http://asswithoutaface.blogg.se/
Postat av: elin

jag vill ha de där solglasögonen, var kommer de ifrån? underbara!

2008-03-17 @ 21:58:21
Postat av: elina

Dom befinner sig dessvärre i Tokyo!

2008-03-17 @ 23:47:33
URL: http://elinaekstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0