Blomvattning

Blomvattning
Ett härligt gäng!

Jag sitter hemma, har ätit sushi mol allena...! :'(

Det är dag 1 då jag ska sköta huset åt mot och far. Det jobbigaste är att komma ihåg att vattna alla blommor, eller nja, inte att vattna dom utan hur! En del ska ha lite vatten, andra mycket, en del ska dessutom "badas". En del ska ha vatten en gång på en vecka och andra varje dag och vissa varannan, herregud jag lyssnade inte ett dugg, det får bli som det blir, man kan väl inte döda allt för många blommor på en vecka? Tacka vet jag garderobsblommor och kaktusar! En och en annan orkidé sitter inte heller helt fel. Och jag MÅSTE komma ihåg att mata kaninen, den ska ha superspecial och betfor ska blötläggas och hönätet skall fyllas osv osv.
Grannen är bortrest, glöm inte att lämna tillbaka nyckeln till dom och ta in posten. HERREGUD! Ge mig inte så mycket ansvar, det här är mer än jag klarar av!
HE HE HE HE

Lunch: 2 fiskburgare, jag måste ha 2 dom är ju så små!

Middag: Sushi, 13 bitar. 4 räka, 4 avocado, 4 vegrullar, 1 red snapper.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hon längst fram måste klippa sig!

2008-03-18 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0