döpet i stöpet

Men alltså året börjar bra med Markus Krunegård - Jag är en vampyr och Håkan - För en lång lång tid. Sen smälte jag lite för Perssons Pack - tusen dagar häifrån men den är ju oldie.


döpet i stöpet
I söndags var jag på dop, lilla Tilde Karin döptes i toppstugan i Kläppen. Jag fick träffa fint Limafolk och andas frisk luft och höra(!) tystheten som verkligen inte finns på samma sätt någon annanstans. Jag älskar att bara titta upp på stjärnhimlen och höra ingenting. Det är det jag saknar ibland och längtar efter, magen vänder sig ut och in när jag sitter i bilen på väg hem, men sen när jag varit hemma ett par dagar kan jag ändå finna ett lugn igen. Jag är inte menad för storstan, men det insåg jag ju för länge sen. Jag bara väntar och väntar. Hela mitt liv har jag bara väntat medan andra slår till direkt. Jag väntar tills andra inte orkar vänta på mig längre och jag blir lämnad i sticket. Jag tänker slå till jag kommer göra det men just nu finns det mycket bra pengar att tjäna och jag trivs bra med jobbet, mycket bra, men sen så var det allt annat.... det var bara det. ALLT annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0