Uppsving

Jag ska få lite coaching med mat, jag har sjukt dåliga matvanor och dom leder till både det ena och det andra. Jag ska få lite hjälp av min vän Cent, så till att börja med ska jag skriva ner allt jag äter på en vecka. Tjoho Anna Skipper #2, hehe. Men jag ska bjuda på dagens dåliga jag:

10.00 En kopp thé forest fruit.

11.00 3 dl Skogsbär yoghurt

13.00 ca 300 g Skaldjurssoppa med kräftstjärtar, sparris och potatis. 2,5 dl bravo apelsinjuice, 2 frallor med rökt skinka.

16.00 1 stort glas mjölk, 4 vindruvor.

18.00 25 g ljus choklad

19.45 1 portion Chili con carne med köttfärs, vita bönor, kidneybönor och paprika. 2 skivor kritvitt bröd med smör. Nästan 1 fullt glas smaksatt bubbelvatten.

20.15 1 kopp cappuccino

22.00 2,5 dl festis med apelsinsmak.

00.00 1 kiwi


På lördag ska jag äntligen få träffa Jonas! Det ska bli roligt. Mycket prat under lång tid kan man säga men nu ska det bli av!


Jonas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0