Vaniljhjärta

Igår var jag en rar och köpte lite kaffe och vaniljhjärtan till Sara för jag tycker om henne så mycket och för att hon förtjänar allt bra i världen.
Ibland är livet svårt, men det blir bättre när man har varandra är ett fantastiskt
faktum.



På lördag ska jag på melodifestivalfest och jag jobbar på att hitta en favorit. Börjar hitta mina låtar nu nästan faktiskt. Man kan väl säga att det skulle vara sjukt roligt om Frida vann bara för att jag är en såndär som älskar de mest störda bidragen i Eurovision. Fast ja, bara jag slipper se Perelli eller Sibel som segrare så är det lungt. Ska heja fram Amy, hon är grym. Sannas låt är fin, jag känner mig träffad *haha*.

Har något så grymt ont i benen, har jobbat hårt och långt arbetspass idag. Imorgon kväll ska jag lägga mig i soffan med benen i högläge och äta godis. Som jag alltid gör, för det är det bästa jag vet! Tycer du lika? Ring mig, vi kan bli själsfrändar. Jag är ensam.

Dagens meny:

09.00 1 glas lättyoghurt, 1 kopp cappuccino

12.00 Marinerad kyckling och pastasallad. Med oliver, fetaost, paprika och salami. 1 mörk fralla.

15.30 50 cl Ramlösa naturell, 1 mörk fralla. 25 g choklad.

21.00 Varma mackor av vitt toastbröd med tomat, kalkonskiva, ost och tomatpuré.
1 kopp théforestfruit.

22.00 1 kopp cappuccino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0