Det blir inget

Fick det där beskedet jag inte hade hoppats på. Oddsen såg rätt dåliga ut och pengarna har redan sprungit iväg för mycket senaste tiden. Det jag pratar om är att min häst verkar ha en del svårigheter med att lyckas bli mamma så vi fattade nog ett ganska klokt beslut idag om att lägga ner hela projektet. Jag är väldigt ledsen men samtidigt känns det skönt att få slut på problemen och visst, det var inte helt kört, men jag har sådan fruktansvärd otur när det gäller allting och speciellt när det gäller min häst, så jag beslutade att resan tar slut här. Och jag skrev just världens längsta mening.

Jag står inte åter igen vid ett vägskäl just nu, men det kommer inträffa snart.



Får väl skylta lite med en annan sötsak som nyligen kommit till världen e: Briar u: Brie.
Foto: Emelie Brolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0