Åhåhåhå! Parentesinlägget!

Mamma var så orolig att Robin skulle åka ut i Idol så hon ringde och RÖSTADE! Herregud, det är ju bannlyst att RINGA IN och rösta! Nåväl, hon kanske bidrog till att han fick stanna för den där blonda lillfjanten åkte ut istället! Hrhrhrhrhhehehe *evil*

Jag har ont i huvudet. Vi hade julmarknad idag, i centrum på Fruängstorget. Vi sålde lussebullar (och en och en annan brödbit) för 10 000 kr. Jösses! Midjeväska(!) och täckjacka på torget hela dagen (inte jag men några andra stackare). Älskar Fruängen och alla små söta tanter och gubbar som kommer och handlar hos oss varje dag. Dom är så glada när det är dags för julstöket och årlig julmarknad. Går runt och myser bland stånden(kul ord) och köper julstjärnor och lussebullar för fulla muggar. Mysigt, känns som att hela Fruängen har ganska nöjda och glada boende där. Jag skulle kunna tänka mig att bo där jag med. Trevligt som tusan, TROTS alla alkisar och TROTS Lena(ett riktigt orginal, en annan historia). Det var roligt men nu är jag så trött på att vara trevlig så jag fick ont i skölln. Storskölln. Tack och lov så jobbar jag inte förrän på tisdag nästa gång.

Imorn går jag upp kl 08.00 och åker strax därefter till Valdemarsvik och hämtar kissen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0